Frivillige

I Højdevangskirken bliver du frivillig på dine egne præmisser, og hvor tit du vil hjælpe er op til dig.

Vi har mange gudstjenester og aktiviteter, og vores mål er at skabe en moderne kirke, hvor man føler sig velkommen og får formidlet troen og de kristne værdier i et sprog, man kan forholde sig til.

Nøglen til succes og til at nå målet ligger hos de frivillige. Det er dem, der udvikler og kan forme kirken.

I Højdevangskirken kan du være frivillig på den måde, som passer dig bedst. Vi har en bred vifte af opgaver lige fra praktisk hjælp over børne- og diakonalt arbejde til udvalgsarbejde.

Så hvis du synes, planlægning og udvikling er spændende, så er der også mulighed for dette. Hvis du har travlt og helst bare vil hjælpe til ved enkelte gudstjenester eller andre arrangementer, så er der også mulighed for dette.

Vi søger for tiden frivillige til følgende aktiviteter:
Besøgstjenesten som besøgsven, Kontakt kirke- og kulturmedarbejder eller en af kirkens præster

Kreagruppen:  Mangler du nogen at strikke/hækle til så har vi mange mærkesager, som f.eks. Dåbsservietter, Englesvøb, trøstebamser etc.
Kontakt Irene Höier via email:Mail

Aktivitetsudvalget:  Vi mangler hjælpende hænder til opsætning og nedtagning ved kirkens arrangementer.
Kontakt Kenneth Höier: kroh@km.dk